кИНГ

Нашиот тим на дизајнери ги создава сите видови ресурси и алатки потребни за ширење на вашиот бренд. Од дизајн и принт на информативни флаери до бизнис карти, ние ќе ги развиеме сите потребни средствата за развој на вашиот бренд.

Социјални Мрежи

Графика / Објави за социјални мрежи

SEO

Search engine optimization на веб страница

Визуелни Медиуми

Фотографирање Изработка на видео Видео реклами 360 виртуелна мапа

Веб Страници

Изработка на веб страници Дизајн, редизајн и одржување

Графички Дизајн

Лого дизајн Графика/Објави Дизајн пакување Промо материјали

Принт На Промотивни Материјали

Маици, чаши, пенкала, запалки, визитки ...

Зошто да работите со нас?

Искуство

Нашиот тим од искусни дизајнери го разбира значењето на создавањето карактеристичен идентитет на брендот. Направено правилно, вашето лого е моќен магнет што ги привлекува вашите идеални клиенти.

Квалитет​

Нашата цел е да ви дадеме најквалитетен дизајн. Ние никогаш не користиме кратки резови, клип-арт или шаблони како другите „дизајнери на лого“. Секој дизајн е создаден со вашиот бренд на ум – направен од нула.

Грижа

Ќе работиме заедно на патот за да се осигураме дека сте над сите за вашиот нов дизајн на логото. По конечното одобрување, ќе ги добиете оригиналните векторски уметнички датотеки (.ai, .eps) заедно со сите формати на датотеки што ќе ви бидат потребни за да започнете со брендирање на вашиот бизнис (.jpg, .png. gif. .pdf).

Зошто онлајн стратегии?

Повеќе од половина од светската популација се корисници на интернет (Statista)

Зошто ви е потребен дигитален маркетинг

Дигиталниот маркетинг ви овозможува да ја достигнете и негувате вашата целна публика преку онлајн стратегии кои се и исплатливи и мерливи.

Ние имаме одлични одговори

Прашајте нè било што

Дигиталниот маркетинг е чадор поим за сите онлајн-рекламни медиуми. Овие медиуми вклучуваат оптимизација на пребарувачот (SEO), маркетинг со плаќање по клик (PPC), дизајн и развој на веб-страници, маркетинг на социјалните медиуми и многу повеќе. Во суштина, агенциите за дигитален маркетинг како Кинг  работат со вас за да ги одредат вашите деловни цели, а потоа да се фокусираат на соодветните услуги за дигитален маркетинг за да ја подобрат вашата моментална стратегија за дигитален маркетинг. Честопати, гледаме дека нови клиенти доаѓаат кај нас со целосно фрагментирани иницијативи кои не работат заедно за да ги поддржат нивните деловни потреби. Дигиталниот процес на нашата агенција започнува со тоа што ќе се увериме дека ги разбираме целите на вашата компанија, а потоа ќе изградиме приспособена стратегија за дигитален маркетинг за да ви помогнеме да ги постигнете тие цели.

Тоа е одлично прашање. Зависи од вашиот проект и услугата што сакате да ја извршиме за вас. Општо земено, повеќето агенции за дигитален маркетинг наплаќаат од 100 до 300 долари на час врз основа на нивното искуство и експертиза. Колку повеќе искуство и резултати може да ви обезбеди агенцијата за дигитален маркетинг, толку повеќе пари може да ви наплати. Како и сè друго, она што го плаќате го добивате во дигиталниот маркетинг. Значи, ако сакате високо насочени, квалитетни кампањи за дигитален маркетинг што ќе ја зголемат вашата крајна линија во годините што доаѓаат, тогаш плаќањето за искусна и ветерана агенција за дигитален маркетинг е токму она што ви треба.

Додека повеќето од нашите клиенти добиваат привлечност и гледаат резултати во првите три месеци од работата со нас, може да бидат потребни месеци или дури години за да се постигнат резултатите што ги барате во зависност од вашите цели и конкурентната природа на вашиот бизнис. Како што рековме, нашиот тим ќе работи со вас за да постави разумни временски рокови и буџети кои ги исполнуваат вашите деловни цели.

Општо земено, фирмите за дигитален маркетинг сакаат да работат со клиенти кои имаат доволно маркетинг буџет за да можат да ги произведат резултатите што ги очекуваат нивните клиенти. Навистина е вообичаено компаниите за дигитален маркетинг да носат клиенти со кој било буџет, а потоа да не ги исполнат нивните очекувања. Дел од мантрата овде во Кинг е дека нема да привлечеме клиенти ако не мислиме дека нивните очекувања или буџети се реални. Како што е кажано, ние исто така се гордееме што можеме да ги исполниме очекувањата на нашите клиенти со нивните расположливи буџети. Оваа поставка за очекувања започнува во нашиот процес на продажба, но е заедничка нишка во текот на патувањето со клиентите. Нема да ви кажеме што сакате да слушнете само за да ви ги земеме парите. Ако не можеме да ги усогласиме вашите очекувања со нашите или не мислиме дека буџетот или временската рамка се разумни, тогаш со почит ќе го одбиеме вашиот бизнис.